Genius představil vodotěsný fotoaparát G–Shot 510

25. 8. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Díky odolné a vodotěsné konstrukci se ho nemusíte bát vzít s sebou na pláž, do lodě nebo do deště. Přístroj kapesních rozměrů nabídne jednoduché ovládání a dva displeje, z nichž přední je určen k pořizování autoportrétů.
  • Výrobce: Genius
  • Distributoři ČR: 100Mega Distribution, AT Computers, Elko Trading
  • Distributoři SR: 100Mega Distribution SK, AT Computers SK, Elko Trading SK
  • Cena: 1 199 Kč s DPH
  • Více informací: www.geniusnet.cz

Genius G–Shot 510 je nejnovějším přírůstkem řady G–Shot, do které Genius řadí své fotoaparáty a videokamery. S tímto foťákem se můžete koupat, a dokonce i potápět do hloubky až tří metrů. Přímo ve vodě pak můžete fotit prostřednictvím 8megapixelového snímače, případně natáčet videa ve formátu MPEG.

Kromě klasického 2,7” displeje vzadu, najdete na přední straně fotoaparátu vedle blesku a objektivu také druhý grafický 1,8“ displej, díky kterému můžete pořizovat autoportréty, ať už nad vodní hladinou nebo pod ní.

Samozřejmostí je vestavěný blesk pro pořizování snímků za horších světelných podmínek a řada fotografických režimů a nastavení, včetně přepínání mezi normálním a makro režimem.

Přístroj funguje na dvě AAA tužkové baterie a snímky a videa lze ukládat na Micro SD kartu s kapacitou až 32 GB. Součástí balení je ještě pouzdro, poutko a USB kabel.

Zdroj: Genius

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem