GfK: Češi nejčastěji navštěvují řetězce Electro World a Datart

15. 2. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Datart.cz
Podle studie agentury GfK v roce 2012 čeští zákazníci chodili nakupovat spotřební elektroniku z kamenných obchodů nejčastěji do řetězců Electro World a Datart. Kdo obsadil další místa?

Prodejny řetězců Electro World a Datart jsou nejčastěji navštěvovanými obchody s elektronikou v České republice. Tvrdí to alespoň studie agentury GfK.

Některou z prodejen řetězce Electro World v roce 2012 navštívilo 69 % respondentů a nakoupilo tam 42 % dotázaných. Do některé z prodejen sítě Datart v roce 2012 zavítalo 67 % respondentů a nakoupilo tam 44 % dotázaných.

Na třetím místě skončil, pro někoho možná překvapivě, řetězec IKEA

Další kamenné obchody, kam podle studie GfK čeští zákazníci v loňském kalendářním roce chodili častěji nakupovat spotřební elektroniku, jsou PlaneoExpert Elektro, TS Bohemia, Proton a Okay.

Na předních místech se objevují také značkové prodejny telekomunikačních operátorů O2 a Vodafone.

Zdroj: ceeretail.com

Čtěte dále

Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First