Google sjednotí svých sedm podnikových partnerských programů do jednoho

8. 12. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © valentinT - Fotolia.com
Konsolidovaný program má nabídnout větší pobídky a odměny. Nabídne samostatné dráhy pro resellery, integrátory a vývojáře.

Google oznámil, že nabídne svým podnikovým partnerům nový konsolidovaný partnerský program s větší škálou pobídek a odměn. Dosavadních sedm oddělených programů bude nově sjednoceno do jediného s názvem Google for Work and Education Partner Program.

Nový program bude zahrnovat sadu Apps, prohlížeč a operační systém Chrome, operační systém Android, IaaS a PaaS produkty Cloud Platform, podnikové technologie Google Maps a Search Appliance.

Program nabídne tři dráhy: dráhu Sales pro resellery, dráhu Services pro integrátory a konzultanty, a dráhu Technology pro vývojáře. Partneři se budou moci vydat po více dráhách najednou a budou rozděleni na dvě úrovně, základní Regular a vyšší Premier.

Přibližně deset tisíc podnikových partnerů Googlu bude přesunuto do tohoto nového programu. K dispozici jim bude přístup k podpoře marketingu a prodeje, školení a zdroje, konzole pro správu účtu, produktové slevy nebo právo používat loga.

Channeltrends letní speciál

Partneři na úrovni Premier dostanou další výhody v oblastech podpory, financování, marketingu, pobídek, událostí a školení.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta