Grunex pomůže Lynxu oslovit mladou cílovou skupinu

15. 4. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Lynx, Grunex
Lynx chce rozšířit povědomí o značce mezi studenty a hráči, k čemuž mu má pomoci celoroční spolupráce s Grunexem, provozovatelem herních portálů.

Tuzemská značka počítačů Lynx oznámila, že uzavřela s agenturou Grunex smlouvu o celoroční spolupráci. Lynx chce v letošním roce oslovit cílovou skupinu studentů a hráčů počítačových her, k čemuž chce využít právě partnerství s Grunexem, který se specializuje na marketingovou a PR komunikaci cílenou na počítačové hráče, a provozuje několik herních portálů v ČR i na Slovensku.

Kampaň má mladou generaci oslovit skrze herní portály, YouTube, livestreaming, produktové projekty nebo sociální sítě. Lynx se rovněž stal hlavním partnerem herního turnaje BenQ Grunex Challenge.

Mladou generaci chceme oslovit pro ně přijatelnou formou a prostředím, ve kterém se denně pohybují. Přiblížit jim portfolio Lynx herních počítačů a prohloubit tak jejich povědomí o značce,“ nastínil plány produktový manažer Lynxu Michal Útrata.

Hlavním cílem kampaně má být získání stálých zákazníků.

Zdroj: Lynx

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %