Grunex pomůže Lynxu oslovit mladou cílovou skupinu

15. 4. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Lynx, Grunex
Lynx chce rozšířit povědomí o značce mezi studenty a hráči, k čemuž mu má pomoci celoroční spolupráce s Grunexem, provozovatelem herních portálů.

Tuzemská značka počítačů Lynx oznámila, že uzavřela s agenturou Grunex smlouvu o celoroční spolupráci. Lynx chce v letošním roce oslovit cílovou skupinu studentů a hráčů počítačových her, k čemuž chce využít právě partnerství s Grunexem, který se specializuje na marketingovou a PR komunikaci cílenou na počítačové hráče, a provozuje několik herních portálů v ČR i na Slovensku.

Kampaň má mladou generaci oslovit skrze herní portály, YouTube, livestreaming, produktové projekty nebo sociální sítě. Lynx se rovněž stal hlavním partnerem herního turnaje BenQ Grunex Challenge.

Mladou generaci chceme oslovit pro ně přijatelnou formou a prostředím, ve kterém se denně pohybují. Přiblížit jim portfolio Lynx herních počítačů a prohloubit tak jejich povědomí o značce,“ nastínil plány produktový manažer Lynxu Michal Útrata.

Hlavním cílem kampaně má být získání stálých zákazníků.

Zdroj: Lynx

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu