Hana Veleková vede marketing Electro Worldu

8. 3. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Electro World
Veleková do společnosti přišla z distribuční společnosti Setos, na pozici nahradila Tomáše Kovaříka.

Společnost Electro World oznámila personální změnu ve vedení marketingového oddělení. Marketingovou manažerkou se zde stala Hana Veleková, která v síti kamenných elektroprodejen s e-shopem začala pracovat na začátku února 2022.

Veleková nastoupila na uvolněné místo po Tomáši Kováříkovi, který v Electro Worldu ukončil své působení na konci prosince. Do Electro Worldu přichází ze společnosti Setos, kde taktéž působila na pozici marketingové manažerky a zajišťovala zde řízení komunikace.

Věřím, že pro náš tým, naše prodejny a naše zákazníky bude přínosem a pomůže nám pokračovat v dalším budování dobrého jména Electro World,“ říká o nové posile Michal Navrátil, obchodní ředitel společnosti.

Cyber25

Navrátil upřesnil, že mezi největší priority společnosti bude letos patřit marketingová podpora nových prodejen a posilování značky Electro World v online prostředí.

Zdroj: Electro World

Nové články do mailu

 

Chcete mít každý týden přehled o informacích pro resellery, dodavatele služeb a profesionály v prodejním kanále IT a CE? Objednejte si náš mailový servis. Objednat si lze i newsletter To hlavní, páteční souhrn nejdůležitějších článků ze serverů vydavatelství Internet Info.

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Roman Ochodek (Optoma): Lidský přístup je zásadní i v digitální době
Roman Ochodek (Optoma): Lidský přístup je zásadní i v digitální době
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Obrazem: Slunce, mlha a novinky s Asbis CZ v Janských Lázních
Obrazem: Slunce, mlha a novinky s Asbis CZ v Janských Lázních
Češi ujíždějí na elektronice, třetina dá za průměrný nákup přes 5 tisíc korun
Češi ujíždějí na elektronice, třetina dá za průměrný nákup přes 5 tisíc korun
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny