Hana Veleková vede marketing Electro Worldu

8. 3. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Electro World
Veleková do společnosti přišla z distribuční společnosti Setos, na pozici nahradila Tomáše Kovaříka.

Společnost Electro World oznámila personální změnu ve vedení marketingového oddělení. Marketingovou manažerkou se zde stala Hana Veleková, která v síti kamenných elektroprodejen s e-shopem začala pracovat na začátku února 2022.

Veleková nastoupila na uvolněné místo po Tomáši Kováříkovi, který v Electro Worldu ukončil své působení na konci prosince. Do Electro Worldu přichází ze společnosti Setos, kde taktéž působila na pozici marketingové manažerky a zajišťovala zde řízení komunikace.

Věřím, že pro náš tým, naše prodejny a naše zákazníky bude přínosem a pomůže nám pokračovat v dalším budování dobrého jména Electro World,“ říká o nové posile Michal Navrátil, obchodní ředitel společnosti.

Navrátil upřesnil, že mezi největší priority společnosti bude letos patřit marketingová podpora nových prodejen a posilování značky Electro World v online prostředí.

Zdroj: Electro World

Nové články do mailu

 

Chcete mít každý týden přehled o informacích pro resellery, dodavatele služeb a profesionály v prodejním kanále IT a CE? Objednejte si náš mailový servis. Objednat si lze i newsletter To hlavní, páteční souhrn nejdůležitějších článků ze serverů vydavatelství Internet Info.

Čtěte dále

Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu