Herní značka Mad Catz povstala z popela a přichystala si nové produkty

5. 1. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Mad Catz
Po necelém roce od vyhlášení úpadku se značka Mad Catz vrací na herní scénu, pod novým majitelem a s portfoliem periferií zaměřených na majitele herních PC.

Pokud jste v nedávné době neslyšeli o značce herních periferií Mad Catz, není divu. Firma se na podzim roku 2016 začala zbavovat zaměstnanců, prodala Logitechu své portfolio leteckých periferií Saitek a později vyhlásila úpadek.

Nyní, necelý rok poté, je Mad Catz zpět s novým portfoliem, které cílí na majitele herních PC. Nabídka zahrnuje osm myší, pět podložek, dvě mechanické krávesnice a dvoje sluchátka. Obnovená značka bude debutovat na blížícím se veletrhu CES 2018.

Zajímavým produktem je bezdrátová myš RAT Air, která bude dodávaná s RGB podložkou, jež poslouží k jejímu napájení. Samotná myš v sobě nemá žádnou baterii, díky čemuž by mohla být velmi lehká. Pokud nebude podložka po ruce, bude myš možné připojit kabelem.

Channeltrends letní speciál

Obnovená značka Mad Catz patří čínským majitelům, údajně bývalým pracovníkům z továrny, která dříve vyráběla její produkty. Někdejší tým designérů sice přešel v rámci zmíněné akvizice pod Logitech, ale přesto bude zajímavé sledovat, co si nový Mad Catz přichystá příště.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků