Heureka Group představila novou identitu a partnerské značky pro B2B

22. 2. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Heureka Group
Vedle nové identity byly představeny i značky Heureka Shops, Heureka Ads a Heureka Insights pro. Vizuální změna se netýká Heureky pro B2C.

Skupina srovnávačů Heureka Group představila představuje nové logo a firemní identitu. Ta vychází, v souladu se zvoláním „Heuréka!“, z řecké alfabety a zdobí ji písmo navržené přímo pro Heureka Group.

Zaměřili jsme se na srozumitelnou a jasnou komunikaci k našim obchodním partnerům a nově jsme ji sjednotili na všech úrovních,“ vysvětluje Tomáš Braverman, CEO Heureka Group.

Kromě toho Heureka Group představuje tři nové B2B značky, které pomohou jasně a srozumitelně komunikovat k obchodním partnerům. E-shopy se nově mohou obracet na Heureka Shops, pro značky je určená Heureka Ads a datové přehledy jsou k nalezení na Heureka Insights.


Autor: Heureka Group

Skupina upřesňuje, že změna se netýká Heureky pro běžné zákazníky (B2C), nákupní rádci Heureka.cz a Heureka.sk zůstávají pro online nakupující bez vizuální změny. Změna se týká pouze B2B značky Heureka Group a nových značek určených pro obchodní partnery.

Zdroj: Heureka Group

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem