Heureka.sk: Více než polovina respondentů nakupuje v e-shopech kvůli ceně

14. 1. 2012
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Anketa slovenského srovnáveče cen Heureka.cz ukazuje, že Slováci v e-shopech nakupují primárně kvůli nižší ceně.

Heureka.sk uvádí, že vloni Slováci nakupovali na internetu nejčastěji oblečení, knihy a bílou techniku. Za nimi následovaly televizory a video, kosmetika a parfémy, mobilní telefony a kapesní počítače.

Hlavním důvodem nakupování na internetu jsou pro 51 % dotázaných nižší ceny oproti kamenným prodejnám. Zhruba 27 % respondentů uvádí jako důvodu úsporu času a pohodlí nakupování z domova. Desetina pak oceňuje širší sortiment zboží v e-shopech. On-line ankety se zúčastnilo 2 000 respondentů.


Zdroj: Heureka.sk

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury