Hoshi se od Nového roku mění na BHC International

7. 1. 2014
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Autor: Hoshi
Změna značky nemá nijak ovlivnit stávající vztahy s partnery a zákazníky.

Distributor Hoshi oznámil, že k 1. 1. 2014 přešly jeho obchodní aktivity na novou značku BHC International.

Všechny stávající vztahy mezi společností Hoshi a jejími partnery zůstávají v platnosti, uvádí firma v oznámení.

Společnost dále oznámila, že v průběhu prvních dvou měsíců nového roku bude své partnery postupně kontaktovat za účelem prodiskutování vzájemné spolupráce

Sklady distributora zůstávají na dosavadních adresách.

Zdroj: Hoshi

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem