Hoshi se od Nového roku mění na BHC International

7. 1. 2014
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Autor: Hoshi
Změna značky nemá nijak ovlivnit stávající vztahy s partnery a zákazníky.

Distributor Hoshi oznámil, že k 1. 1. 2014 přešly jeho obchodní aktivity na novou značku BHC International.

Všechny stávající vztahy mezi společností Hoshi a jejími partnery zůstávají v platnosti, uvádí firma v oznámení.

Společnost dále oznámila, že v průběhu prvních dvou měsíců nového roku bude své partnery postupně kontaktovat za účelem prodiskutování vzájemné spolupráce

Sklady distributora zůstávají na dosavadních adresách.

Zdroj: Hoshi

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina