HP má v Česku první „Store in Store“

3. 6. 2009
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Hewlett-Packard rozvíjí svůj koncept „obchodu v obchodu“ také v České republice a na Slovensku. První prodejna speciálně zaměřená na prodej značky HP byla otevřena v rámci sítě Comfor. Kolik dalších je v plánu a kdo se může zapojit?

Česká Miss 2009 Iveta Lutovská a Miss ČR 2001 Andrea Fišerová, která již léta pracuje v marketingovém týmu společnosti Hewlett-Packard, slavnostně otevírají první "Store in Store" HP v prodejně Comfor V prostorách prodejny Comfor v obchodním centru Nový Smíchov byl otevřen první značkový obchod HP v České republice. V prodejně zájemci najdou mimo jiné novinky v produktovém portfoliu HP, především notebooky, stolní počítače a tiskárny. „První značková prodejna znamená novou éru prezentace našich produktů," uvedl v tiskovém oznámení k příležitosti otevření obchodu Petr Trešl, marketingový manažer divize osobních počítačů HP Česká republika a Slovensko.

Co si můžete pod zmíněnou „novou érou" představit? Koncept obchodů, které se z významné části zaměřují na prodej produktů HP, funguje pod taktovkou výrobce v celém regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika). Tzv. „Store in Store" obchodů je v tomto regionu více než 170.

Značkový HP obchod funguje na základě smlouvy výrobce a prodejce. Zatímco dodavatel se v něm zavazuje vybavit prodejnu nábytkem, doplňky a marketingovým know-how, prodejce se upíše k orientaci významnější části obchodu na značku HP a k povinnosti mít dostupné novinky výrobce i příslušenství.

Reseller, který provozuje HP Store in Store, nakupuje u distributorů zboží dle svého uvážení (a smluvních podmínek) za standardní ceny. Provozovatel obchodu tedy těží zejména z marketingu výrobce. Do těchto obchodů jsou směřováni návštěvníci webové prezentace HP a jsou v nich například pořádány převáděcí akce produktových novinek.

„V České republice bychom do konce roku rádi otevřeli pět těchto prodejen, na Slovensku dvě. Nabídka je určena pouze pro retailové řetězce. Vybíráme z jejich prodejen podle atraktivity a dostupnosti jejich lokality," přiblížil pro ChannelWorld další plány a podmínky spolupráce Petr Trešl.

První akcí, která v nově otevřeném HP obchodě proběhla, byla nabídka pro nové zákazníky. „Prvních sto zákazníků, kteří si ve značkovém obchodě zakoupilo notebook anebo počítač HP Pavilion s procesorem od společnosti Intel, získalo jako dárek skvělou strategickou hru Empire Total WAR v ceně 1200 Kč zdarma," popsal nabídku Martin Wanke, marketingový ředitel sítě Comfor a distributora AT Computers. Následovat budou předváděcí akce HP TouchSmart, nebo notebooku pro ženy HP Mini 1100 Vivienne Tam Edition.

Čtěte dále

Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu