HP oznámilo iniciativu ten.to.one a míří se softwarem do středně velkých firem

16. 6. 2010
Doba čtení: 4 minuty

Sdílet

Společnost Hewlett-Packard oznámila iniciativu nazvanou HP ten.to.one, která se zaměřuje středně velké firmy. Jde o vůbec největší změnu v historii softwarové divize výrobce a na starosti ji bude mít nová jednotka HP Commercial Solutions. Co změna přinese partnerům?

HP podává ruku středně velkým podnikům.Středně velké firmy mívají podle HP v porovnání s velkými podniky menší IT zázemí s omezenou specializací. Dodavatelé a zejména výrobci se přitom ve svých strategiích soustředí především na segment SMB, případně enterprise. Softwarová divize HP proto vyhlásila iniciativu zaměřenou na podniky o velikosti 1-10 tisíc zaměstnanců a představila nové produkty a nástroje pro partnery. Posílena bude i celková strategie nepřímého prodeje napříč divizí.

HP si pro účely iniciativy nechalo vypracovat agenturou Forrester Consulting průzkum Trendy roku 2010 v oblasti podnikových technologií pro středně velké podniky, z něhož plyne hned několik důležitých informací.

Středně velké firmy se podle průzkumu aktivně zajímají o služby cloudu. HP v současné době nabízí přístup k softwaru na testování výkonu HP LoadRunner in the Cloud, který je celosvětově k dispozici prostřednictvím služby Amazon Elastic Compute Cloud. Nová služba by podle výrobce měla pomoci IT oddělením optimalizovat výkon kritických aplikací a webových stránek, ale zatím je dostupná pouze v USA jako produkt zdarma. V budoucnu se počítá se zpoplatněním za hodinovou cenu na instanci AMI.

Z výzkumu dále vyplývá, že největšími prioritami pro středně velké firmy jsou správa rizik a zabezpečení a s tím související technologie ochrany dat a zálohování. Pro tyto účely uvedlo HP řešení HP Data Protector, které nabízí osm metod ochrany při provozu prostředí v systému Microsoft Hyper-V Server 2008 R2 a všech ostatních virtualizačních platformách. Jeho výhodou by měla být nejúplnější integrace zálogovacích řešení a cena.

Dalším bodem zdůrazněným v závěrech průzkumu je nespokojenost středně velkých firem s reakcemi IT oddělení na problémy služeb. Nástroj, který má tuto situaci zlepšit nese název HP SiteScope Operations Manager a je určen k rychlejšímu monitorování IT infrastruktury a aplikací.

Všechny nové nástroje, ale i zprostředkování SaaS a vzdělávání HP mohou nabídnout partneři softwarové divize výrobce (managed services providers), kteří získají potřebné certifikace. Půjde tedy o systémové integrátory a prodejce s přidanou hodnotou (VAR). V druhé polovině roku nabídne HP prostřednictvím partnerů také programy pro financování.

Ten.to.one pro partnery

Iniciativa  ten.to.one by měla obchodním partnerům HP umožnit monitorovat a řídit podnikové technologie pomocí prodejních a marketingových nástrojů. Novinky z pohledu resellerů zahrnují osobní školení, certifikace partnerů, intenzivní výcvikové programy (boot campy) a sociální komunitu pro sdílení zkušeností. Další nabízenou službou je HP Campaign Syndication Service, která firmám poskytuje přístup k marketingovým materiálům HP. Ty si mohou prodejci přizpůsobit, doplnit o informace a poté využít ke svému prospěchu.

V rámci obchodní jednotky HP Software and Solutions vznikla nová organizace s názvem HP Commercial Solutions, která má realizaci ten.to.one na starosti. Podle infomací ChannelWorldu počíta výrobce v regionu EMEA  (Evropa, Blízký východ a Afrika) se třemi stovkami registrovaných partnerů v této oblasti do konce  retošního oku. Přicházet budou zejména z řad současných partnerů softwarové divize, ale výrobce nevylučuje, že může jít i o partnery konkurentů, kteří doposud působili například v segmentu enterprise.

HP rovněž slibuje, že zvedne podíl nepřímého obchodního kanálu na prodeji softwaru a služeb v regionu EMEA ze současných 70 % na 90 %. Dosáhnout toho chce tak, že obchodní zástupci výrobce dostanou stejnou odměnu za realizaci obchodu napřímo i pokud obchod uskuteční prostřednictvím obchodního partnera, což je pro ně snažší.

Pro více informací zamiřte na webové stránky s prezentací iniciativy ten.to.one. Přehled ucelného portfolia služeb, které mohou partneři nabídnout podnikovým zákazníkům najdete na stránkách o službách HP Professional Services, školení HP Software Education a produktech HP Software as a Service (SaaS).


Zdroj: HP, ChannelWorld

V rámci obchodní jednotky HP Software and Solutions vznikla nová organizace s názvem HP Commercial Solutions, která má realizaci ten.to.one na starosti.

Čtěte dále

Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First