HP přejde na Dynamics, chce užší spolupráci s partnery a vyšší podíl nepřímého prodeje

16. 9. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © Andres Rodriguez - Fotolia.com
Změny v partnerském programu a přechod na nový CRM systém byly třetí hlavní novinkou oznámenou na letošní globální partnerské konferenci HP.

Globální konference HP Inc. přinesla kromě oznámení akvizice tiskové divize Samsungu a představení nového portfolia zařízení formátu A3 ještě jedno zásadní sdělení týkající se změn v partnerském programu.

Hlavní motivací k úpravám partnerské podpory je cíl zvýšit podíl nepřímého prodeje z dnešních 80 % na 87 % do konce příštího fiskálního roku, který končí v listopadu 2017. Podle HP to byla jedna z priorit stanovených již v okamžik oddělení od HPE.

Z největší změny nebude mít radost společnost Salesforce – HP totiž během příštích 18 měsíců postupně opustí její řešení a přejde na systém Microsoft Dynamics. Jako důvod HP uvedlo to, že Dynamics nabízí jednotné CRM pro prodejní týmy i podporu a klade důraz na mobilitu.

HP si od přechodu na nový systém slibuje například podstatně užší spolupráci s partnery, rozšířený přístup k informacím a možnost tvořit společné kampaně.

Další změnou bude úprava partnerské struktury, která se podle HP dočká zjednodušení kritérií pro získání vyšší úrovně a také snížení počtu úrovní ze čtyř na tři – stříbrnou, zlatou a platinovou.

HP rovněž představilo portál HP Social Media Centre, které má partnerům pomoci v oblasti sociálních sítích, a také HP Co-Marketing Zone Plus, nový portál pro tvorbu společných marketingových kampaní.

Portál má například umožnit vytvářet powerpointové prezentace v řádu minut, ale nabídne také pokročilé funkce, například v podobě vyhodnocování výsledků marketingové kampaně.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu