HP spustilo novou obchodní organizaci, chce posílit partnerský ekosystém

19. 12. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © atanas.dk - Fotolia.com
V rámci nové obchodní organizace bude HP více investovat do nástrojů a procesů, které zlepší spolupráci s partnery v rámci konkrétního kanálu. Cílí například na partnery v oblasti spotřebního materiálu či zařízení formou služby.

Společnost HP v listopadu spustila novou obchodní organizaci s cílem urychlit zavádění nových služeb a posílit partnerský ekosystém. Podle Eriky Lindauerové, ředitelky HP pro ČR a SR, je navržena s ohledem na zákazníky a partnery.

V praxi to podle Lindauerové přinese investice do nástrojů a procesů, které HP pomohou být digitálně informovanější, čímž se zlepší spolupráce s partnery v rámci konkrétního kanálu. Společnost bude zároveň využívat chytřejší nástroje.

Lindauerová dodává příklad – partneři v oblasti spotřebního materiálu, spravovaných tiskových služeb, zařízení formou služby (DaaS), maloobchodu a služeb budou mít lepší příležitosti ke křížovému zefektivnění svého podnikání a možnosti získat nové toky výnosů.

HP v oblasti tisku již uvedlo na trh koncept Workpath, který integruje papírové a digitální procesy. V oblasti osobních počítačových systémů společnosti nedávno představila řešení vzdálené pracovní stanice ZCentral.

Zdroj: HP

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %