HP upravuje partnerský program pro SMB prodejce

20. 8. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: HP
Hewlett-Packard připravuje změny v partnerských programech. HP Sales Point pro registrované prodejce nahradí HP Partner Program včetně nového portálu. Jaké výhody resellerům do SMB přináší a odkdy?

HP upravuje partnerský program pro SMB prodejceHP Partner Program 2012 je novou formou programu HP Sales Point, určeného pro registrované resellery, kteří nejsou autorizovanými Preferred či Gold partnery.

Program zatím zahrnuje podporu pro oblast PC. Později budou integrovány také tiskárny.

O změnách na svém webu informoval eD system Slovakia, který zpřístupnil odkaz na prezentační dokument s přehledem změn.

Mezi klíčové výhody HP Partner Programu patří logo a certifikát (označení partnera), program zpětných bonusů, přístup na webový portál, call centrum, aktuální informace, promo a motivační akce a přístup k marketingovým materiálům a školením.

Program zpětných bonusů funguje na bodovém principu. Předem je stanoveno „kompenzační schéma“ a katalog odměn, ve kterém partneři mohou vybírat poukázky, dárky či cash back na produkty HP.

Podpora i přes nový on-line portál

Na portálu HP Partner Programu naleznou registrovaní partneři marketingové materiály (bannery, letáky, direct maily a vizuály pro reklamní kampaně), informace o nových produktech vč. obchodních argumentů a tzv. Product Wizard – nástroj pro správný výběr produktu.

Zároveň zde HP publikuje přehled promo akcí, informace o programu zpětných bonusů a další aktuality.

Cyber25

Přeměna HP SalesPoint na Partner Program probíhá od 16. 7. Do 31. 8. 2012. Počínaje zářím již poběží pouze nový program.

Podmínkou zapojení do programu je vyplnění registračního a profilačního dotazníku a souhlas s pravidly programu na webu HP. Registrovat se lze i přes call centrum. Více informací o programu naleznete v tomto dokumentu.

Zdroj: HP

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci