HP zavedlo servisní program s dopravou až ke dveřím

5. 5. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost Hewlett-Packard začala pod názvem Door-To-Door nabízet nový servisní program pro své tiskárny. Jak jej využít?

HP zavedlo servisní program s dopravou až ke dveřím. Foto: © mangostock - Fotolia.comPokud prodáváte tiskárny HP, můžete upozornit zákazníky o možnosti servisu bez nutnosti porouchaný produkt odnášet do servisu či na prodejnu. Autorizovaná kurýrní společnost ji po kontaktování techniků do servisu doručí a opravenou ji přiveze zpět.

Pokud se klientovi porouchá tiskárna této značky, stačí, aby kontaktoval servisní linku. Služba je dostupná pro celou Českou republiku a Slovensko a to na telefonních číslech - 810 222 222 v ČR a 0850 111 256 v SR.

Porouchané zařízení, které klient nahlásí do druhé hodiny odpolední, odveze kurýrní služba následující pracovní den. Maximální lhůta pro převzetí je 48 hodin. Autorizovaným logistickým partnerem pro svoz zásilek je společnost DPD.

Channeltrends letní speciál

Programem Door-To-Door chceme našim zákazníkům minimalizovat starosti spojené se servisem porouchaného výrobku,“ uvedla v tiskovém oznámení Eva Daňková, manažerka servisních služeb HP. „Tato servisní podpora je plně v souladu s mezinárodními zárukami společnosti HP a jejím cílem je vyřešit 100 % případů v lhůtě maximálně deseti dnů,“ dodala.

Podle prohlášení společnosti službu letos využilo 13 % zákazníků, přičemž průměrná doba servisu nepřesáhla pět pracovních dní.

Zdroj: HP
Foto: © mangostock - Fotolia.com

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta