HPE představilo nový koncept podpory prodeje a reorganizaci globálních regionů

20. 9. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © alphaspirit - Fotolia.com
Namísto dosavadních tří obřích globálních oblastí si HPE nově rozdělilo svět na jedenáct menších regionů. Chce tím přinést zdroje a rozhodovací procesy blíže k partnerů a jejich zákazníkům.

Společnost Hewlett Packard Enterprise (HPE) začala realizovat svůj koncept HPE Next, jehož účelem je vytvořit novou strukturu globálního prodeje postavenou na užším zaměření na jednotlivé části světa, zjednodušení podpory a přiblížení se koncovým zákazníkům.

HPE se pod novým ředitelem prodeje Philem Davisem rozhodlo restrukturovat svou regionální strukturu. Namísto původních tří globálních regionů budou aktivity společnosti rozděleny do jedenáctí „geografií“ zahrnující tři jednotlivé státy a osm nadnárodních oblastí.

Od počátku října 2017 se samostatnými regiony stanou Francie, Indie a Japonsko. Další regiony pak budou tvořit oblast DACH (Německo, Rakousko a Švýcarsko), Spojené království a Irsko, jižní Evropa, severní Evropa, východní Evropa, Blízký východ a Afrika, Severní Amerika, Jižní Amerika a Asie a Tichomoří.

Stěžejními principy HPE Next je stavění zákazníka na první místo, soustředění a jednoduchost. Nová struktura postavená na těchto principech přinese zdroje a rozhodovací procesy blíže k zákazníkům. Klíčovým cílem HPE Next je usnadnění spolupráce s námi,“ uvedl Phil Davis.

V každém z nových jedenácti regionů budou zákazníci HPE navíc moci využít dosud globálních funkcí GISA (Global Industries, Strategic Alliances and Inside Sales) a BEST (Business Development, Enablement, Solutions Technology).

Další významnou změnou bude globální sloučení týmů zaměřených na partnerský kanál a aliance do jednotné organizace pod vedením Denzila Samuelse. Jinými slovy tedy dojde k setření tradičních hranic mezi některými typy partnerů společnosti.

Cyber25

Otázkou zůstává, zda se tato globální reorganizace nestane příležitostí k propouštění.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta