HTC snižuje cenu HTC Vive a slibuje nové herní tituly a příslušenství

24. 8. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: HTC
Sada, která stále jako jediná na trhu nabízí v základním balení stanice pro sledování pohybu v místnosti, bude nově stát 18 999 Kč. HTC se snaží snížením ceny nalákat větší počet hráčů.

Společnost HTC oznámila, že v rámci zahájení podzimní sezóny snižuje cenu svého headsetu pro virtuální realitu HTC Vive. Sada nově stojí 18 999 Kč a podle výrobce představuje nejdostupnější virtuální realitu v plné konfiguraci.

Věříme, že snížení ceny výrazně urychlí šíření virtuální reality a přivede ještě více uživatelů i tvůrců k setu HTC Vive,“ uvedl Paul Brown, generální ředitel HTC Vive pro Evropu.

HTC Vive je na trhu něco přes rok a za tuto dobu se stalo držitelem stovek ocenění z celého světa. I po roce je stále jediným produktem ve své kategorii, který v základním balení umožňuje sledování pohybu v pokojovém měřítku.

Kromě snížené ceny láká HTC hráče i na nové herní tituly včetně Fallout 4 VR a Doom VFR nebo na nové příslušenství HTC Vive Tracker. V ceně setu HTC Vive je momentálně zahrnuto i měsíční předplatné obchodu Viveport.

Zdroj: HTC

Čtěte dále

Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
TD Synnex zpřístupní laboratoře Destination AI i partnerům z Česka
TD Synnex zpřístupní laboratoře Destination AI i partnerům z Česka
Canalys: Mobilita v pohybu, dodávky tabletů i chromebooků rostou
Canalys: Mobilita v pohybu, dodávky tabletů i chromebooků rostou
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen