Huawei Consumer Business Group zvýšilo ve 3. čtvrtletí prodej o 26 %

27. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Jan Prchal - Fotolia.com
Huawei má radost z rostoucího podílu zařízení z vyšších modelových řad na celkovém objemu prodaných jednotek.

Divize spotřebitelských produktů Consumer Business Group (CBG) společnosti Huawei oznámila výsledky prodeje za třetí čtvrtletí 2014. V tomto období dosáhla výsledku 32,03 milionu prodaných zařízení, z toho 16,8 milionu chytrých telefonů. Jedná je o 26 % lepší výsledek než ve třetím kvartálu 2013.

Podíl mid- a high-endových zařízení na celkovém objemu prodaných jednotek vyrostl meziročně o 162 % a dosáhl 26 %. Huawei uvádí, že tento výsledek reflektuje úspěch nových vlajkových lodí Ascend P7 a Ascend Mate7.

Spotřebitelská divize dosáhla úspěšného zvýšení prodeje zejména v rozvojových regionech. V oblasti MEA (Blízký východ a Afrika) prodala meziročně o 322 % více zařízení, v regionu APAC čísla prodeje vyrostla o 98 % a v Jižní Americe o 51 %.

Naše výsledky za toto čtvrtletí odrážejí úspěch naší strategie dodávat nejlepší prémiová zařízení zákazníkům po celém světě,“ uvedl Shao Yang, víceprezident Huawei CBG.

Cyber25

Kapacita produkce modelů Ascend Mate7 a P7 stabilně stoupá, přičemž očekáváme, že ve 4. kvartálu nadále poroste podíl prodaných mid- a high-endových zařízení,“ dodal.

Zdroj: Huawei

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků