Huawei Consumer se daří, výrazně u nás navyšuje podíl na trhu smartphonů

7. 8. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Dvojciferný růst výsledků Huawei Consumer BG se odráží v navyšování tržního podílu.

Spotřebitelská divize Huawei Consumer Business Group (BG) během prvních šesti měsíců letošního roku vykázala nárůst tržeb z prodeje meziročně o 36,2 % na 105,4 miliard CNY (čínských jüanů).

Počet prodaných smartphonů Huawei dosáhl 73,01 milionu, což odpovídá meziročnímu navýšení o 20,6 %.

V oblasti střední a východní Evropy dosáhl tržní podíl společnosti Huawei v první polovině roku ve smartphonech 20,2 %, což znamená 50% meziroční nárůst ze 13,5% podílu v loňském prvním pololetí.

Společnost chce rozšířit svou maloobchodní síť – do konce roku 2017 má počet jejích značkových kamenných obchodů celosvětově vzrůst na 56 tisíc, což je od loňského května o 21 tisíc prodejen více. 

Zdroj: Huawei

Čtěte dále

Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?