Huawei Consumer se daří, výrazně u nás navyšuje podíl na trhu smartphonů

7. 8. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Dvojciferný růst výsledků Huawei Consumer BG se odráží v navyšování tržního podílu.

Spotřebitelská divize Huawei Consumer Business Group (BG) během prvních šesti měsíců letošního roku vykázala nárůst tržeb z prodeje meziročně o 36,2 % na 105,4 miliard CNY (čínských jüanů).

Počet prodaných smartphonů Huawei dosáhl 73,01 milionu, což odpovídá meziročnímu navýšení o 20,6 %.

V oblasti střední a východní Evropy dosáhl tržní podíl společnosti Huawei v první polovině roku ve smartphonech 20,2 %, což znamená 50% meziroční nárůst ze 13,5% podílu v loňském prvním pololetí.

Společnost chce rozšířit svou maloobchodní síť – do konce roku 2017 má počet jejích značkových kamenných obchodů celosvětově vzrůst na 56 tisíc, což je od loňského května o 21 tisíc prodejen více. 

Zdroj: Huawei

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %