IBM přepracovává strategii a rozšiřuje podporu partnerů

13. 2. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: kentoh @fotolia.com
Společnost IBM na konferenci PartnerWorld představila několik novinek na podporu partnerského kanálu. Již 15. 2. bude například spuštěn ekosystém My PartnerWorld, který přinese partnerům ucelené a personalizované rozhraní pro přístup ke všem nástrojům a platformám.

Společnost IBM představila na konferenci PartnerWorld několik nových iniciativ zaměřených na podporu partnerského kanálu. Jedná se například o software IBM Business Partner Connect, ekosystém My PartnerWorld či nové pobídkové programy.

IBM Business Partner Connect má za úkol pomoci partnerům využívat globální ekosystém výrobce, aby byli schopní společně s IBM vyvíjet nabídky pro zákazníky, rozvíjet nové obchodní příležitosti a uvádět na trh nová řešení.

Ekosystém My PartnerWorld, jenž by měl být spuštěn 15. 2., umožní partnerům využívat nástroje jako například My Sales Activity, PartnerWorld Console, co-marketingové centrum nebo platformu Business Partner Connect na jednom místě.

Nové pobídkové programy i zdvojnásobení podpory

Nový software pro registraci obchodů zase nabídne partnerům prioritní přístup ke speciálním cenovým nabídkám. Cílem IBM je v tomto ohledu omezit konflikty mezi poskytovateli technologií a současně zlepšit finanční výsledky.

IBM rovněž partnerům zpřístupnil pobídkové programy LinuxONE a In It to Win It a spustilo registraci obchodů týkajících se prodeje řešení softwaru jako služby (SaaS), která již nyní obsahuje přes čtyři stovky nabídek služeb.

Společnost dále oznámila, že zdvojnásobí počet pracovníků partnerské technické podpory, aby partnerům pomohla v dalším rozvoji. Partnerům rovněž poskytne ucelené balíčky Cloud Paks pro usnadnění zavádění hybridních a multicloudových řešení.

IBM v neposlední řadě představil nový program pro poskytovatele bezpečnostních služeb, který rozšíří jejich možnosti v oblasti prodeje integrovaných či samostatných kyberbezpečnostních řešení.

Partneři IBM vloni utržili přes 14 miliard dolarů

John Teltsch, generální manažer partnerského ekosystému IBM, již dříve ve svém zahajovacím projevu vyzdvihl, že partneři společnosti v roce 2018 vytvořili přes 84 000 příležitostí a vykázali obrat přes 14 miliard dolarů.

Teltsch rovněž uvedl, že cloudová divize IBM vloni zaznamenala 12% růst na 19,2 miliardy dolarů. Divize kognitivního softwaru pak v roce 2018 vykázala tržby v hodnotě 5,46 miliardy dolarů, což nepatrně předčilo očekávání analytiků.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti