IDC: CRM je pro podniky nejpreferovanější mobilních aplikací

14. 3. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © Minerva Studio - Fotolia.com
Globální studie IDC sponzorovaná IFS, společností zabývající se vývojem podnikových aplikací, ukazuje požadavky na mobilní podnikové aplikace.

Po hlasování více než 450 ředitelů z celého světa se ve studii IDC ukazuje, že nejžádanější mobilní aplikací je CRM.

Studie ukazuje, že třemi nejpožadovanějšími podnikovými aplikacemi, které chtějí společnosti na svých smartphonech, jsou:

  1. Customer Relationship Management (CRM) – 31 % dotázaných společností uvádlo, že CRM (např. řízení prodeje, smluv, činností a obchodních příležitostí) je mobilní podniková aplikace, která by nejvýznamněji ovlivnila jejich obchodní činnost.
  2. Business Intelligence (BI) – 13 % respondentů upřednostnilo v mobilních aplikacích schopnosti BI řešení (např. hodnocení výkonnosti pracovníků a reporting).
  3. Schvalování a autorizace – 10 % dotázanách si za nejžádanější podnikovou aplikaci vybralo funkcionalitu schvalování požadavků, nákupních objednávek a přijatých faktur.

 

Studie IDC pro IFS dále odhalila, že mobilní aplikace „prodej/péče o zákazníka“ začleněné do podnikového systému CRM jsou pro budoucí investice respondentů klíčové.

Zajištění konkurenční výhody a zvýšení produktivity pracovníků, kteří mají možnost získat přístup ke správným datům v terénu, je kritickým faktorem budoucího úspěchu a hlavním zaměřením pro mobilní řešení. Mobilita a řešení mobilních dat je podstatnou částí rozvoje ICT do roku 2020,“ uvedl programový ředitel IDC Jason Andersson.

Channeltrends letní speciál

Průzkum byl proveden ve Švédsku, Dánsku, Norsku, Polsku, Německu, Spojeném království, Austrálii, Spojených státech a Francii na celkovém počtu 455 respondentů v řadě vertikálních odvětví.

byl zaměřen na ředitele a IT manažery, kteří mají v souvislosti s mobilními řešeními, rozpočty a strategiemi rozhodovací pravomoc.

Zdroj: IFS

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách