iiyama uvádí dva nové pracovní monitory

26. 1. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: AT Computers
Výbavou se modely podle výrobce hodí do grafického nebo designérského studia.

Společnost iiyama představila dvojici nových pracovních LCD monitorů. První z nich je 24" model iiyama ProLite XB2483HSU a druhý pak o něco větši 27" iiyama ProLite XB2783HSU. Oba nové monitory jsou vybaveny AMVA panely s LED podsvícením.

Oba monitory mají Full HD rozlišení 1920 x 1080 bodů. Díky AMVA panelům, kontrastu 3000:1, jasu 250 cd/m², respektive 300 cd/m², a LCD podsvícení jsou podle výrobce vhodné pro fotografické, designérské nebo grafické práce.

Oba modely lze připojit přes VGA, DVI a HDMI vstupy. Zároveň disponují integrovaným USB hubem, polohovatelným stojanem s funkcí Pivot a stereo reproduktory.

Technické parametry:
Typ LCD panelu: AMVA s LED podsvícením
Nativní rozlišení: 1920 x 1080 bodů
Úhlopříčka: 24" respektive 27"
Formát obrazu: 16:9
Doba odezvy: 4 ms
Jas: 250 cd/m2, respektive 300 cd/m2
Kontrast: 3000:1 (5 000 000:1 ACR)
Pozorovací úhly: 178° / 178°
Vstupy: VGA, DVI-D, HDMI, 3 x USB 2.0
Reproduktory: ano (2 x 2,5 W stereo)
Pivot: ano

Záruka a cena

Cyber25

Na oba modely je poskytována tříletá záruka. Model XB2483HSU je na trhu dostupný za přibližně 4964 Kč bez DPH a poplatků. Větší ProLite XB2783HSU je dostupný za přibližně 6989 Kč bez DPH a poplatků.

Zdroj: AT Computers

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen