Infografika: Tržby za Den dopravy zdarma letos dosáhly téměř 223 milionů korun

18. 11. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © mangostock - Fotolia.com
Letošní ročník akce byl opět rekordní, ať šlo o celkový obrat, počet zapojených e-shopů, počet objednávek i částku, kterou spotřebitelé ušetřili za dopravu. Nejvíce spotřebitelé utráceli za elektroniku a bílou techniku.

Pátý ročník akce Den dopravy zdarma organizované nákupním portálem Heureka.cz je za námi a i tentokrát padaly rekordy. Do akce se letos zapojilo 1 549 e-shopů, jejichž společný obrat ve dnech 15. a 16. 11., kdy akce probíhala, dosáhl částky 222,9 milionu korun.

„Přes stovku e-shopů jsme museli vyřadit kvůli tomu, že nesplňovaly podmínky garantované zákazníkovi – tedy alespoň jeden druh doručení domů zdarma. I tak však letošní čísla překonala minulé ročníky,“ uvedl ředitel Heureky Tomáš Braverman.

Celkový počet objednávek se během 24 hodin trvání akce vyšplhal ke 180 000 a byl tak bezmála o 20 % vyšší než v roce 2015. Zákazníci na dopravě ušetřili celkem 14 milionů korun, což je o půl milionu více než v loni. Průměrná cena objednávky byla v průběhu akce 1 250 korun.

Nejvíce peněz se během Dne dopravy zdarma utratilo za zboží se segmentu elektronika a bílá technika. Při pohledu na počet objednávek však vede překvapivě dětské zboží a dům a zahrada, poté kosmetika a zdraví a oblečení a móda.

Infografika – Souhrn výsledků Dne dopravy zdarma

Cyber25

Den dopravy zdarma 2016

Zdroj: Heureka

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen