Infonetics: Spotřebitelé odkládají nákupy nových routerů, 802.11n již netáhne

13. 6. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © bagpereira - Fotolia.com
Analytická společnost Infonetics Research zveřejnila výsledky trhu bezdrátových zařízení za první čtvrtletí 2013. Jak se dařilo jednotlivým výrobců?

V prvním čtvrtletí letošního roku se prodalo bezdrátových access pointů, kontrolérů a WiFi telefonů v celkové hodnotě jedné miliardy dolarů. Při srovnání se stejným obdobím loňského roku šlo o růst ve výši 18 %, přesto mezičtvrtletně došlo k poklesu o 7 %.

Za poklesem stojí vyčkávání spotřebitelů na nové WLAN 802.11ac produkty neboli Gigabitovou WiFi, uvádí Infonetics. Za pozornost rozhodnější stojí fakt, že prodeje access pointů se propadly o téměř 50 % v důsledku orientace na centrálně spravované WLAN architektury.

Nadpoloviční většinu trhu bezdrátových zařízení ovládá Cisco. Druhá se umístila Aruba a o třetí příčku se dělí Ruckus HP.

Graf: Podíly výrobců trhu WLAN zařízení v prvním čtvrtletí 2013

 Podíly výrobců trhu WLAN zařízení v prvním čtvrtletí 2013

 

Zdroj: Infonetics Research, IDG News Service

Čtěte dále

IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky