Infor vstupuje koupí Saleslogix do segmentu cloudového CRM

19. 8. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © spiral - Fotolia.com
Saleslogix SaaS CRM obohatí nabídku Inforu v oblasti řízení vztahů se zákazníky. Infor chce do získané technologie investovat další prostředky.

Společnost Infor ohlásila uzavření smlouvy o odkupu společnosti Saleslogix, výrobcem cloudového softwaru pro řízení vztahů se zákazníky (CRM).

CRM řešení Saleslogix se stane součástí sady řešení Infor CRM, čímž se Infor stane hráčem na trhu cloudových CRM řešení. Zároveň získá funkcionalitu pro prodej a služby nabízenou v rámci Infor CloudSuite.

Infor oznámil, že plánuje významné investice do produktu s cílem dosažení vyšší škálovatelnosti, lepšího uživatelského rozhraní a integrované odvětvové funkcionality.

Naše společnost nyní dokáže podporovat kompletní procesy řetězce od poptávky k nabídce, od kontaktování zákazníka až po doručení objednávky prostřednictvím integrace marketingových a prodejních procesů s plánování dodavatelského řetězce, plánováním prodeje a provozu a rozvrhováním výroby v reálném čase,“ uvedl Charles Phillips, výkonný ředitel společnosti Infor

Detaily akvizice, která by měla být uzavřena během příštích několika týdnů, nebyly zveřejněny.

Zdroj: Infor

Čtěte dále

Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC