Ingrid Miškovská vede spotřebitelský segment v česko-slovenském Microsoftu

5. 5. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Microsoft
Miškovská pracuje v Microsoftu od roku 2012, dříve působila dlouhá léta ve společnosti Philips. Na pozici ředitelky pro spotřebitelský segment vystřídala Kristinu Michalsky, která přechází do německé pobočky společnosti.

Společnost Microsoft Česká republika a Slovensko představila novou členku svého vedení. Stala se jí Ingrid Miškovská, která k 1. 5. 2017 nastoupila na pozici ředitelky pro spotřebitelský segment.

Ve své nové roli bude zodpovědná za řízení obchodních, marketingových a produktových týmů v segmentu prodeje pro koncové zákazníky a úzkou spolupráci s výrobci zařízení a lokálními partnery.

V pozici ředitelky spotřebitelského segmentu vystřídala Kristinu Michalsky, která povede jeden z obchodních týmů v německé pobočce Microsoftu.

Ingrid Miškovská je absolventkou Ekonomické univerzity v Bratislavě a ve společnosti Microsoft pracuje od roku 2012. Předtím působila dvacet let ve spotřebitelském segmentu, z toho většinu času ve společnosti Philips.

Zdroj: Microsoft

Čtěte dále

Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %