Ipswitch představil nový partnerský program WhatsUp Gold

23. 10. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Ipswitch
Partnerství WhatsUp Gold společnosti Ipswitch, výrobce softwaru pro správu sítě, nabídne tři úrovně. Jaké požadavky na partnery klade a jaké slevy a výhody umožňuje získat?

Ipswitch představil nový partnerský program WhatsUp GoldAbyste se mohli stát autorizovaným partnerem společnosti Ipswitch, je potřeba provézt registraci na novém portálu, vložit logo programu WhatsUp Gold na svůj web do portfolia a certifikovat alespoň jednoho obchodníka nebo technika.

Partneři na stříbrné úrovni musí navíc na svůj web umístit odkazy na demo a popis řešení, mít certifikovaného obchodníka i technika a ročně udělat alespoň dvě reklamní kampaně (e-mailová kampaň, on-line inzerce, veřejná prezentace).

Gold partneři Ipswitch musí kromě již zmíněných certifikací zrealizovat alespoň čtyři reklamní kampaně na podporu prodeje ročně a podávat měsíční report o získaných leadech a obchodních příležitostech.

Channeltrends letní speciál

Partnerský portál zapojeným resellerům poskytuje obchodní, marketingové a technické materiály,  studijní podklady pro certifikační testy, registraci obchodních případů s možností získání slevy 5 %  a porovnání s konkurenčními řešeními.

Přístup do nového partnerského portálu najdete na stránkách společnosti Ipswitch, kde zároveň můžete vyplnit přihlášku.

Zdroj: Annex NET

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky