Jakub Lysáček je šéfem pro marketingovou automatizaci v Enehanu

17. 2. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Enehano
Lysáček povede nový tým konzultantů a lidí zodpovědných za dodávku marketingových projektů.

Společnost Enehano oznámila, že vzhledem k rapidně rostoucímu zájmu o automatizaci marketingu vytvořila speciální divizi s názvem Marketing Automation, do jejíhož čela se postavil Jakub Lysáček.

Ten bude mít jako head of Marketing Automation za úkol rozšíření nástrojů a řešení pro marketingovou automatizaci do nových segmentů. Pod sebou bude mít několikačlenný tým složený z konzultantů i lidí zodpovědných za dodávku marketingových projektů.

Jedním z úkolů nového týmu bude ucelení a standardizování nabídky produktů pro marketingovou automatizaci, aby byla nabídka přehlednější a srozumitelnější pro firmy z různých segmentů.

Lysáček je součástí Enehana 3 roky, marketingu a marketingové automatizaci se ale profesně věnuje už 10 let. Profesní začátky spojil s O2, kde z pozice datového analytika připravoval cílové skupiny pro marketingové kampaně, které následně i vyhodnocoval a připravoval klíčové reporty pro produktové manažery i top management firmy.

Cenné zkušenosti pak sbíral jako konzultant v nadnárodní společnosti Adastra, kde se nejdřív soustředil na oblast business intelligence a poté se 3 roky věnoval implementacím nástrojů pro marketingovou automatizaci pro firmy jako ČSOB, O2 nebo T-Mobile.

Cyber25

Jakub Lysáček je absolventem VŠE, kde se věnoval informatice i managementu. Volný čas tráví rád se psem, sportem anebo domácí přípravou kávy. Je rovněž velkým fanouškem komplexních deskových her, kterých už má doma přes 30.

Zdroj: Enehano

Čtěte dále

Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity