James Tang je novým regionálním ředitelem české pobočky Huawei

19. 3. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Huawei
Tang se na nově vytvořené pozici regionálního ředitele Huawei pro ČR bude věnovat rozvoji právě tohoto trhu. V Huawei působí od roku 2005.

Společnost Huawei představila nového ředitele své české pobočky. Vedení se začátkem roku 2021 ujal James Tang, který v Praze dosud působil na pozici ředitele skupiny péče o zákazníky z řad operátorů a zástupce generálního ředitele pro ČR.

Generální ředitel pro Českou republiku, Slovensko a Rakousko Willi Song se bude soustředit na strategický rozvoj trojice těchto zemí v rámci střední Evropy.

Vytvoření pozice regionálního ředitele jsme zvažovali již delší dobu. Česká republika je velmi specifickým trhem, který si zaslouží, abychom mu věnovali více pozornosti a neštěpili přitom síly,“ uvedl Song ke strategickému rozhodnutí.

Tang nastoupil do Huawei v březnu 2005 na pozici obchodního manažera a postupně převzal roli ředitele pro zákazníky z řad operátorů. Česká republika je jeho prvním mezinárodním angažmá a v pražské pobočce Huawei pracuje poslední čtyři roky.

Channeltrends letní speciál

Nové příležitosti si velmi cením a českou větev společnosti Huawei chci směrovat tak, aby i nadále zachovala vysoký standard v poskytování našich služeb, ať už se jedná o 5G pro zákazníky nebo na míru stavěná průmyslová řešení pro firmy,“ řekl Tang.

Zdroj: Huawei

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků