Jan Damborský je výkonným ředitelem VUMS DataCom

30. 11. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: VUMS DataCom
Při vedení společnosti zúročí své patnáctileté zkušenosti s IT a telekomunikacemi. VUMS DataCom má pod jeho vedením vystupovat jako stabilní technologický partner (nejen) pro velké systémové integrátory.

Společnost VUMS DataCom má nového výkonného ředitele. Do velitelského křesla usedl Jan Damborský, který ve firmě začínal jako business development manager. Jeho cílem je vést firmu otevřeně s důrazem na objektivní rozdělení kompetencí.

VUMS DataCom má pod Damborským čerpat z bohatých zkušeností svého týmu a vystupovat jako stabilní technologický partner nejen pro největší české systémové integrátory vybere správné řešení vytvořené na míru.

Jan Damborský má 15 let zkušeností s odvětvím IT a telekomunicí ve střední a východní Evropě. Kromě produktového managementu působil také v oblasti marketingu a během své kariéry působil i na řadě trhů mimo ČR, konkrétně v Beneluxu, Skandinávii a Pobaltí.

Nový výkonný ředitel je odborníkem na bezpečnostní systémy, bezdrátové sítě, carrier ethernet a především na SDN a NMS/OSS systémy. Ideální technologie je podle něj taková, která skutečně funguje, aniž by se o ni bylo nutno starat.

Zdroj: VUMS DataCom

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen