Jan Hollmann je novým šéfem B2B divize v Mall Group

1. 10. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Mall Group
V Mall Group bude v rámci segmentu B2B jeho hlavním úkolem vybudovat prostředí pro firemní zákazníky, pomoci se změnou nákupních zvyklostí firem, digitalizací procesů a automatizací prodeje.

Skupina Mall Group oznámila, že novým šéfem B2B segmentu jmenovala Jana Hollmanna. Ten přichází z Alzy, kde se se svým týmem čtyři roky staral o firemní byznys, který představoval největší rozvojový segment e-shopu.

Hollmann se v oblasti byznysu a obchodu se pohybuje již téměř 20 let, ze své pozice chce změnit nákupní návyky ve firmách a pomoci jim se zjednodušením nákupního procesu jeho digitalizací. Na starost bude mít kompletní B2B segment napříč celou skupinou Mall Group.

Kariéru začínal jako finanční analytik, krátce poté přešel do oblasti obchodu, cizí mu ale není ani startupová scéna. Pro svůj vlastní projekt BeeHousing, v rámci nějž zprostředkovával pronájem a chov včelstev prostřednictvím mobilní aplikace, v roce 2017 získal podporu od startupového inkubátoru UP21 Karla Janečka. 

Mým cílem je změnit způsob, jakým český firemní trh v současnosti funguje. Firmy stále nejsou zvyklé nakupovat online, to ale brzy bude nutností, bez které podniky zkrátka nezůstanou konkurenceschopné,“ říká Hollmann.

Channeltrends letní speciál

Proto chceme celý systém firemních nákupů automatizovat a katalog s nabídkou Mall Group implementovat do CRM prostředí firemního zákazníka,“ doplňuje.

Zdroj: Mall Group

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen