Jan Janík je innovation thought leader v IdeaSense

16. 5. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: IdeaSense
Janík má rozsáhlé pracovní zkušenosti ze společností Toma, Aero Vodochody či z Českých Aerolinií.

Společnost IdeaSense oznámila, že na pozici nového innovation thought leadera a business development managera v jedné osobě jmenovala Jana Janíka. Ten ve firmě působí od roku 2013 jako aktivní člen Idea Sense Advisory Board.

Na nové pozici se bude podílet na klíčových inovačních projektech. Konkrétně bude mít na starosti projekt VR Training, v rámci kterého bude dohlížet na design vývoje software i hardware této školicí platformy.

V minulosti pracoval jako výrobní ředitel ve firmě Toma, na pozici viceprezidenta v Aero Vodochody a jako ředitel procurementu v Pepsi i Českého mobilu (tj. Oskar a později Vodafone).

Janík má zkušenosti i z dopravního odvětví – byl členem představenstva Českých Aerolinií, v rámci něhož vedl letový úsek, ředitelem školicího střediska Českých Aerolinií, aktivním instruktorem, examinátorem a kapitánem na dopravních letadlech Airbus (A320).

Školení ve virtuální realitě mi dává možnost nahlédnout do různých prostředí, ať už je to petrochemický průmysl, letiště, vlaky či restaurace s rychlým občerstvením,“ uvedl Janík s tím, že cílem projektu je zefektivnit školení zaměstnanců, které je v současné době finančně nákladné a jehož kvalita závisí na kompetenci jednotlivých školitelů.

Zdroj: IdeaSense

Čtěte dále

Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu