Jan Macík je obchodním ředitelem IBA CZ

21. 6. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: IBA CZ
Dosavadní šéf rozvoje obchodu v oblasti hardwaru povýšil na základě svých výsledků do pozice obchodního ředitele celé společnosti. Ve funkci nahradí Aleše Hojku, který ji provizorně vykonával souběžně se svou pozicí generálního ředitele.

Společnost IBA CZ oznámila, že s účinností od 12. 6. 2017 jmenovala Jana Macíka do funkce obchodního ředitele. Ze své nové pozice je Macík zodpovědný za celý obchodní tým i kompletní portfolio řešení a služeb společnosti. Jeho cílem bude získání nových zákazníků a rozšíření nabídky.

Jan Macík dosud v IBA CZ působil jako šéf rozvoje obchodu v oblasti hardwaru a do nejvyššího vedení byl jmenován na základě svých výsledků. Na pozici obchodního ředitele vystřídal generálního ředitele společnosti Aleše Hojku, který ji provizorně vykonával po odchodu předchozího šéfa obchodu v roce 2016.

Před nástupem do IBA CZ pracoval Jan Macík více než pět let jako obchodní ředitel pro společnost AB-Store a předtím působil čtyři roky jako key account manager pro Kapsch BusinessCom. Je absolventem Strojní fakulty na ČVUT v Praze, kde získal titul Ph.D.

Zdroj: IBA CZ

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Obrazem: Slunce, mlha a novinky s Asbis CZ v Janských Lázních
Obrazem: Slunce, mlha a novinky s Asbis CZ v Janských Lázních
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Roman Ochodek (Optoma): Lidský přístup je zásadní i v digitální době
Roman Ochodek (Optoma): Lidský přístup je zásadní i v digitální době
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Češi ujíždějí na elektronice, třetina dá za průměrný nákup přes 5 tisíc korun
Češi ujíždějí na elektronice, třetina dá za průměrný nákup přes 5 tisíc korun