Jan Pleskot je novým finančním ředitelem 2N Telekomunikace

17. 12. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 2N Telekomunikace
Pleskot do 2N přichází ze společnosti Wilo Group, dříve působil též v KPMG Česká republika.

Společnost 2N Telekomunikace oznámila, že na pozici finančního ředitele jmenovala Jana Pleskota. Jeho cílem bude přispět k dlouhodobému a udržitelnému růstu společnosti.

Pleskot před nástupem do společnosti 2N pracoval jako regionální ředitel finančního oddělení v regionu střední a východní Evropy ve společnosti Wilo Group. Před touto rolí působil jako finanční senior manažer ve společnosti KPMG Česká republika.

Jsem rád, že se mohu připojit ke společnosti 2N, která má výjimečné technologické schopnosti a silnou pozici na trhu. 2N má i přes pandemii zdravý růst a vysoké ambice,“ uvedl Pleskot.

Naše společnost má ambici stát se do roku 2025 jedničkou na trhu interkomů v celém regionu EMEA a USA. Naplnění tohoto cíle podporujeme mimořádnou investicí ve výši 14 % z našeho obratu do oblasti výzkum a vývoje,“ upřesnil generální ředitel 2N Telekomunikace Michal Kratochvíl.

Cyber25

Jan Pleskot je ženatý a má dvě děti. Ve volném čase se věnuje sportu, pravidelně se účastní např. závodů typu Spartan Race. Nejraději tráví čas s rodinou a přáteli.

Zdroj: 2N Telekomunikace

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu