Jan Rezek je marketingovým ředitelem Foxconn 4Tech

9. 1. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Foxconn 4Tech
Z Altronu přichází nová posila týmu Foxconn 4Tech. Bude mít na starost rozvoj obchodních a marketingových aktivit na českém i mezinárodním trhu

Na nově vzniklý post marketingového ředitele společnosti Foxconn 4Tech v prosinci roku 2017 nastoupil Jan Rezek (38 let), který v oblasti marketingu pracuje 16 let.

Před příchodem do Foxconn 4Tech působil ve společnosti Altron, kde zastával stejnou pozici. Jeho hlavním novým úkolem je podpora a rozvoj produktového marketingu, komunikace, zavádění marketingových nástrojů a posílení obchodu směrem k zákazníkům a trhu.

V technologickém odvětví má Jan Rezek za sebou dlouholetou praxi v produktovém managementu a marketingu ve společnostech Altron, T-Mobile, T-Systems, Českých radiokomunikací a ČD-Telematiky.

Vystudoval Českou zemědělskou univerzitu v Praze. Mezi jeho koníčky patří aktivní sport všeho druhu.

Zdroj: Foxconn 4Tech

Čtěte dále

Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity