Jan Rezek je marketingovým ředitelem Foxconn 4Tech

9. 1. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Foxconn 4Tech
Z Altronu přichází nová posila týmu Foxconn 4Tech. Bude mít na starost rozvoj obchodních a marketingových aktivit na českém i mezinárodním trhu

Na nově vzniklý post marketingového ředitele společnosti Foxconn 4Tech v prosinci roku 2017 nastoupil Jan Rezek (38 let), který v oblasti marketingu pracuje 16 let.

Před příchodem do Foxconn 4Tech působil ve společnosti Altron, kde zastával stejnou pozici. Jeho hlavním novým úkolem je podpora a rozvoj produktového marketingu, komunikace, zavádění marketingových nástrojů a posílení obchodu směrem k zákazníkům a trhu.

V technologickém odvětví má Jan Rezek za sebou dlouholetou praxi v produktovém managementu a marketingu ve společnostech Altron, T-Mobile, T-Systems, Českých radiokomunikací a ČD-Telematiky.

Vystudoval Českou zemědělskou univerzitu v Praze. Mezi jeho koníčky patří aktivní sport všeho druhu.

Zdroj: Foxconn 4Tech

Čtěte dále

V Intelu se řeže. Končí celá automobilní divize, marketingové oddělení nahradí umělá inteligence
V Intelu se řeže. Končí celá automobilní divize, marketingové oddělení nahradí umělá inteligence
Do tří let převezme většinu kontaktu se zákazníky agentská umělá inteligence
Do tří let převezme většinu kontaktu se zákazníky agentská umělá inteligence
Editorial: Vychází letní speciál Channeltrends s přehledem distributorů
Editorial: Vychází letní speciál Channeltrends s přehledem distributorů
Zyxel Networks uzavírá partnerství s Tailscale, snadněji propojí pobočky a klienty
Zyxel Networks uzavírá partnerství s Tailscale, snadněji propojí pobočky a klienty
Microsoft v Česku spouští plán pro AI, do vzdělávání investuje přes 10 milionů
Microsoft v Česku spouští plán pro AI, do vzdělávání investuje přes 10 milionů
Polovinu firem štve, že oprava softwarových zranitelností trvá příliš dlouho
Polovinu firem štve, že oprava softwarových zranitelností trvá příliš dlouho