Jan Sadílek a Jaroslav Kotápiš vedou marketing Alzy

11. 2. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Alza.cz
Alza.cz má ne jednoho, ale dva marketingové ředitele. Dočasní ředitelé Jan Sadílek a Jaroslav Kotápiš se stali stabilními vedoucími marketingového týmu. Sadílek do Alzy nastoupil v roce 2014, Kotápiš ve firmě působí již od roku 2008.

Společnost Alza.cz oznámila, že novými řediteli marketingu se stali Jan Sadílek a Jaroslav Kotápiš. Oba byli před dvěma lety jmenováni dočasnými marketingovými řediteli, díky jejich úspěchům však vedení společnosti rozhodlo, že je do funkce dosadí natrvalo.

Sadílek je absolventem elektrotechnické fakulty na ČVUT a práv na UK. Do Alzy nastoupil v roce 2014 se zkušenostmi z vlastního e-commerce byznysu.  Z pozice senior display specialisty se postupně vypracoval až na pozici marketingového ředitele.

Kotápiš vystudoval výpočetní techniku na SSPŠ, kariéru v Alze započal v roce 2008 jako telefonní operátor. Po dvou letech přešel do oddělení marketingu, kde do roku 2016 působil na řadě pozic od teamleadera zákaznické péče po manažera produktové redakce.

Zdroj: Alza.cz

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina