Jana Křístková je novou marketingovou manažerkou TP-Link ČR

1. 12. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: TP-Link
Křístková v minulosti působila v Also Group, v TP-Linku bude dohlížet na veškeré marketingové aktivity a propagaci značky v České republice i na Slovensku.

Společnost TP-Link oznámila personální změnu na marketingovém oddělení své české a slovenské pobočky. Novou marketingovou manažerkou se zde stala Jana Křístková, která ve funkci nahradila Terezu Kufnerovou. Ta odešla na mateřskou dovolenou.

Křístková více než pět let pracovala jako marketingová manažerka společnosti Also Group (dříve ABC Data) pro český a slovenský trh. Zde se postupně vypracovala z funkce juniorní marketingové specialistky až na marketingovou manažerku.

Ve své nové funkci v TP-Linku bude mít na starosti organizaci veškerých marketingových aktivit a propagaci značky TP-Link na českém a slovenském trhu, jakož i komunikaci s médii a koordinaci celého marketingového oddělení.

Zdroj: TP-Link

Čtěte dále

IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure