Jana Křístková je novou marketingovou manažerkou TP-Link ČR

1. 12. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: TP-Link
Křístková v minulosti působila v Also Group, v TP-Linku bude dohlížet na veškeré marketingové aktivity a propagaci značky v České republice i na Slovensku.

Společnost TP-Link oznámila personální změnu na marketingovém oddělení své české a slovenské pobočky. Novou marketingovou manažerkou se zde stala Jana Křístková, která ve funkci nahradila Terezu Kufnerovou. Ta odešla na mateřskou dovolenou.

Křístková více než pět let pracovala jako marketingová manažerka společnosti Also Group (dříve ABC Data) pro český a slovenský trh. Zde se postupně vypracovala z funkce juniorní marketingové specialistky až na marketingovou manažerku.

Ve své nové funkci v TP-Linku bude mít na starosti organizaci veškerých marketingových aktivit a propagaci značky TP-Link na českém a slovenském trhu, jakož i komunikaci s médii a koordinaci celého marketingového oddělení.

Zdroj: TP-Link

Čtěte dále

Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta