Janus spouští portál technické podpory pro řešení Kyocera a MyQ

9. 3. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Janus
Nový zákaznický portál, který nabídne non-stop provoz, poslouží k evidenci všech požadavků prostřednictvím tiketů, nabídne databázi znalostí a důležité novinky. S distributorem však půjde komunikovat i po mailu nebo telefonu jako doposud.

Společnost Janus oznámila, že v rámci zvyšování standardu kvality technické podpory spustila nový zákaznický portál pro evidenci všech příchozích požadavků s možností sledování stavu jejich řešení. Podpora se týká prodeje produktů Kyocera a MyQ.

Portál umožní zákazníkům komunikovat se specialistou pro danou oblast, zadávat servisní tikety (požadavky) a sledovat jejich stav v průběhu řešení.

Zároveň umožní prohledávat databázi znalostí nebo sledovat důležité novinky vztahující se k zákaznické podpoře prostřednictvím RSS kanálu. Všechny dosavadní formy komunikace budou i nadále podporovány.

Dostupnost portálu je 7 dní v týdnu, 24 hodin denně a zákazníci tak mohou vyhledat řešení nebo zasílat své požadavky kdykoli to budou potřebovat,“ uvedl Petr Vogeltanz, vedoucí servisního oddělení Janus.

Portál technické podpory naleznete na adrese podpora.janus.cz, nebo v sekci Podpora na stránkách www.kyocera.cz.

Zdroj: Janus

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %