Jaromír Štěpán je nový channel account manager společnosti Zebra Technologies

17. 5. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Zebra Technologies
Dosavadní produktový a key account manager lokálního zastoupení Samsungu přestoupil do Zebry, kde bude pečovat o současné partnery a dále rozvíjet partnerskou síť na českém i slovenském trhu.

Společnost Zebra Technologies oznámila jmenování Jaromíra Štěpána na pozici channel account managera, ze které se bude věnovat současným obchodním partnerům a dále rozvíjet partnerský kanál v České republice i na Slovensku.

Jaromír Štěpán přichází do Zebry z česko-slovenské pobočky Samsungu, kde zastával funkci produktového a key account managera orientovaného na segment tiskáren a tiskových řešení. V rámci tiskařského průmyslu má více než patnáctileté zkušenosti.

Práce pro společnost Zebra Technologies je pro mě další zajímavou výzvou a kariérním posunem, protože si rozšířím své znalosti. Těším se také na novou firemní kulturu a práci se zajímavými zákazníky,“ uvedl Jaromír Štěpán ke svému jmenování.

Jaromír vystudoval České vysoké učení technické v Praze, obor elektronické počítače. Ve svém volném čase se věnuje rodině a sportovním aktivitám.

Zdroj: Zebra Technologies

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků