Joyce mění firemní vizi a vylepšil e-shop

23. 4. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Specializovaný distributor komunikačních technologií, Joyce, oznámil novou firemní vizi a přidal do e-shopu funkci hlídání produktů.

Joyce na webu uvádí, že chce být symbolem kvality a trvalé hodnoty. Novou vizí společnosti je, aby partneři byli Jedineční, Originální , Y:-)novativní, Celosvětoví, Ekologičtí. Joyce uvádí „Jsme tu proto, abyste mohli pohodlně i ekologicky žít, komunikovat a bavit se.  Přinášíme vám informace, nejnovější technologie, poradenství a podporu.“

V e-shopu pro partnery Joyce vylepšil aplikaci pro sledování produktů, tzv. Hlídacího psa. Registrovaní partneři naleznou po přihlášení v menu „Váš účet“ odkaz na seznam hlídaných produktů, pod kterým je uložen výpis se sledovanými položkami.

Zdroj: Joyce

Čtěte dále

Live streaming sportů trhá rekordy, mění pravidla hry v internetovém provozu
Live streaming sportů trhá rekordy, mění pravidla hry v internetovém provozu
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Workforce Experience Platform od HP přichází do Česka a na Slovensko
Workforce Experience Platform od HP přichází do Česka a na Slovensko
Lukáš Konečný se staví do čela Y Soft Ventures, střídá Miloše Sochora
Lukáš Konečný se staví do čela Y Soft Ventures, střídá Miloše Sochora
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících