Joyce mění firemní vizi a vylepšil e-shop

23. 4. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Specializovaný distributor komunikačních technologií, Joyce, oznámil novou firemní vizi a přidal do e-shopu funkci hlídání produktů.

Joyce na webu uvádí, že chce být symbolem kvality a trvalé hodnoty. Novou vizí společnosti je, aby partneři byli Jedineční, Originální , Y:-)novativní, Celosvětoví, Ekologičtí. Joyce uvádí „Jsme tu proto, abyste mohli pohodlně i ekologicky žít, komunikovat a bavit se.  Přinášíme vám informace, nejnovější technologie, poradenství a podporu.“

V e-shopu pro partnery Joyce vylepšil aplikaci pro sledování produktů, tzv. Hlídacího psa. Registrovaní partneři naleznou po přihlášení v menu „Váš účet“ odkaz na seznam hlídaných produktů, pod kterým je uložen výpis se sledovanými položkami.

Zdroj: Joyce

Čtěte dále

Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně