Joyce zastupuje značky Yealink a Yeastar

21. 11. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Joyce, Yeastar, Yealink
Společnost Joyce se stala výhradním dovozcem značek Yealink a Yeastar pro ČR a SR. Značky dříve rebrandovala na Well, dojde tedy pouze k přejmenování části portfolia.

Distributor a dovozce Joyce bude v ČR a na Slovensku výhradním distributorem značek Yealink a Yeastar, jejichž portfolio zahrnuje VoIP telefony, brány a modulární IP ústředny.

Joyce tyto produkty dosud prodával rebrandované pod svou vlastní značkou Well. Od nynějška budou v jeho nabídce vystupovat pod původními značkami. Je tedy možné, že se nějakou dobu budou na trhu objevovat stejné modely pod různými značkami.

Podle distributora tato skutečnost de facto znamená pouze změnu názvu a loga u produktů. Firmware s česko-slovenskou lokalizací i stávající podoba technické podpory pro partnety i koncové zákazníky zůstanou zachovány.

Joyce dále uvedl, že distribuce zboží značkami Yealink a Yeastar zrychlí uvádění novinek na český a slovenský trh a také ulehčí jeho partnerům obchodní jednání s nadnárodními firmami.

Yealink vyrábí VoIP telefony a existuje už od roku 2001 (více na www.yealink.com). Yeastar pak dodává VoIP brány a modulární hybridní ústředny, přičemž na trhu působí od roku 2006 (více na www.yeastar.com)

Ačkoliv jsou to dvě různé firmy z různým zaměřením, samozřejmě spolu ale spolupracují, protože jejich produkty jsou vzájemně kompatibilní, uvedla pro ChannelWorld marketingová specialistka Veronika Bartíková. 

Channeltrends letní speciál

Značka Well nezaniká, bude dále platná pro ostatní produkty a Wi-Fi zařízení.

Zdroj: Joyce

Čtěte dále

Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci