Juniper rozšiřuje partnerský program o služby

23. 8. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Inovovaný partnerský program společnosti Juniper nyní zahrnuje dvě nové specializace – Partner Support Services a Partner Professional Services.

Služby zaměřené na Elite partnery společnosti Juniper mají pomoci odlišit schopnosti a zkušenosti a nabídnout odměny za vygenerovaný objem a výkonost.

Partnerský program proto zahrnuje dvě nové specializace včetně tzv. Partner Support Services (PSS), které mají zákazníkům přinést hodnotu skrze řadu nástrojů a služeb včetně tradiční údržby i pokročilých služeb.

Přibyla také nabídka kurzů, jako je certifikace „Juniper Networks Certified Support Progessional“ pro řešení problémů (troubleshooting). Partnerům má zlepšit praxi v oblasti routingu, switchingu a bezpečnostních trhů.

V rámci technického asistenčního centra je pak k dispozici exkluzivní přístup k odborníkům pokročilé podpory.

Specializace Partner Professional Services (PPS) má podle Juniperu pomoci partnerům zkušenými v oblasti domén a technologií vést servisní služby pro zákazníky, dosáhnout vyššího obratu a zvýšit ziskovost prostřednictvím služeb.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta