Juniper spouští program Partner Advantage Cloud

17. 9. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Nástavba programu Partner Advantage poskytne partnerům podporu pro cloudová řešení.

Společnost Juniper Networks představila program Partner Advantage Cloud, rozšíření programu Partner Advantage uvedeného v roce 2012. Juniper prostřednictvím programu zprostředkuje partnerům software, technologie, služby a infrastrukturu potřebné k poskytování cloudové architektury a služeb jejich zákazníkům. Program bude dostupný vybraným partnerům se statusem Elite.

Program bude rovněž odpovědí na význam softwarově definovaných sítí (SDN) ve vytváření pokročilých cloudových řešení. Bude proto obsahovat pobídky k přechodu na SDN produkty, jakým je například Juniper Networks Contrail.

Zhmotněné argumenty

Juniper chce tímto programem definovat svou strategii na cloudovém trhu a zhmotnit v něm argumenty pro partnerskou spolupráci. Podstatou má být poskytnutí nástrojů, které partnerům používajícím cloudová řešení od Juniperu usnadní poskytování služeb koncovým zákazníkům.

Cyber25

Konrétní podpora bude mít podobu prodejního a technického výcviku, poskytování nástrojů pro prodej a marketing nebo fondů na rozvoj marketingu Cloud Innovation s přidruženými partnerskými slevami a rabaty.

Zdroj: IDG News Service, Juniper Networks

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta