Juniper zavedl nové specializované kategorie pro nejlepší partnery

29. 8. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Andres Rodriguez - Fotolia.com
Nejvyšší příčka programu Advantage Program nově nabídne pět specializovaných kategorií reflektujících zaměření partnerů a segmenty trhu, na které se soustřeďují.

Společnost Juniper Networks oznámila změny pro partnery na nejvyšší úrovni partnerského programu Advantage Program. Úroveň Elite nyní bude mít pět kategorií, které mají reflektovat změny na trhu stejně jako změnu filosofie samotného Juniperu.

Přecházíme od tradičního přístupu 'jsme hardwarová společnost' ke složitějším a zajímavějším řešením kombinujícím hardware a cloudové služby. Je to jako prodávat technologii v rámci spravované služby,“ uvedl Matt Hurley, šéf partnerského kanálu v Juniperu.

Dvě z pěti nových kategorií, Federal Partner a Volume Partner, jsou relevantní pouze pro trh v USA. Zbylé tři kategorie s názvy Next Gen, Rising Star a Cloud Services Partner by měly platit pro širší trh, přičemž každá z nich cílí na určitý typ partnera.

Kategorie Next Gen je například zaměřena na specializované partnery, kteří se pohybují v oblasti DevOps nebo se zaměřují na vertikály jako je finančnictví. Ideální partner pro kategorii Next Gen je ten, který se zaměřuje výhradně na služby a software.

Kategorie Rising Star je určena pro menší specializované partnery, kteří do vztahu s Juniperem investují vlastní prostředky a mají potenciál přinášet inovace. Juniper jim to chce oplatit svou finanční podporou a pomoci jim s vytvářením obchodních plánů.

Cyber25

Kategorie Cloud Services Partner je pak určena pro partnery, kteří pomáhají zákazníkům přejít od tradičních modelů ke cloudu. Typickými partnery pro tuto kategorii jsou čistokrevní cloudoví hráči nebo poskytovatelé spravovaných služeb.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen