Kaspersky: 51 % MSP manažerů má problém přesvědčit klienty o vhodnosti IT řešení

19. 11. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © Picture-Factory - Fotolia.com
Třetina oslovených manažerů uvedla neshody se zákazníky jako hlavní kámen úrazu podnikání. Největším problémem je, že zákazníci nedodržují nastavená bezpečnostní pravidla.

Společnost Kaspersky uvádí, že i když po celém světě stále více firem svěřuje správu svého IT i IT bezpečnosti do rukou externích odborníků, existuje pořád spousta firem, které se plně nespoléhají na odbornost svého poskytovatele spravovaných služeb (MSP).

Nový report společnosti totiž odhalil, že polovina (přesně 51 %) MSP manažerů v západní, jižní a severní Evropě má problém přesvědčit zákazníky o vhodnosti IT řešení, které jim navrhují.

Třetina (32 %) společností s méně než 500 zaměstnanci deleguje IT bezpečnost externímu dodavateli, protože nemají zaměstnance s potřebnou odborností. Kvůli tomu musí MSP manažeři čelit nejednomu problému.

Podle Kaspersky totiž mívají potíže s přesvědčováním klientů, aby přijali doporučené řešení. Třetina (30 %) MSP manažerů označila neshody se zákazníky jako hlavní kámen úrazu podnikání.

Nedůvěra, nezkušenost, nezájem

Report uvádí, že nedostatečné zkušenosti v oblasti IT zabezpečení podle MSP manažerů způsobují velké problémy na straně jejich zákazníků. Téměř dvě třetiny (65 %) jsou jich přesvědčeny, že si za IT problémy zákazníci mohou sami. 

Největším problémem je podle 69 % dotázaných to, že zákazníci nedodržují nastavená bezpečnostní pravidla. MSP manažeři mohou pomoci snížit tato rizika tím, že budou zákazníkům k dispozici jako poradci a poskytnou jim své odborné znalosti, potřebné k implementování správných řešení a postupů.

„Přesto, že může být pro MSP manažery obtížné přesvědčit zákazníky, aby si zvolili doporučovaná řešení, je nejdůležitější, aby poskytovali odborné rady a měli dostatečné znalosti problematiky.

WT100_25

„Nedostatečný rozpočet, nebo částečné neshody nesmí stát v cestě vyššímu zabezpečení IT infrastruktury,“ říká Ivan Bulaev, head of global channel ve společnosti Kaspersky.

Zdroj: Kaspersky

Čtěte dále

Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
AI je klíčová pro budoucnost, myslí si tři ze čtyř partnerů TD Synnex
AI je klíčová pro budoucnost, myslí si tři ze čtyř partnerů TD Synnex
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity