Kaspersky: 51 % MSP manažerů má problém přesvědčit klienty o vhodnosti IT řešení

19. 11. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © Picture-Factory - Fotolia.com
Třetina oslovených manažerů uvedla neshody se zákazníky jako hlavní kámen úrazu podnikání. Největším problémem je, že zákazníci nedodržují nastavená bezpečnostní pravidla.

Společnost Kaspersky uvádí, že i když po celém světě stále více firem svěřuje správu svého IT i IT bezpečnosti do rukou externích odborníků, existuje pořád spousta firem, které se plně nespoléhají na odbornost svého poskytovatele spravovaných služeb (MSP).

Nový report společnosti totiž odhalil, že polovina (přesně 51 %) MSP manažerů v západní, jižní a severní Evropě má problém přesvědčit zákazníky o vhodnosti IT řešení, které jim navrhují.

Třetina (32 %) společností s méně než 500 zaměstnanci deleguje IT bezpečnost externímu dodavateli, protože nemají zaměstnance s potřebnou odborností. Kvůli tomu musí MSP manažeři čelit nejednomu problému.

Podle Kaspersky totiž mívají potíže s přesvědčováním klientů, aby přijali doporučené řešení. Třetina (30 %) MSP manažerů označila neshody se zákazníky jako hlavní kámen úrazu podnikání.

Nedůvěra, nezkušenost, nezájem

Report uvádí, že nedostatečné zkušenosti v oblasti IT zabezpečení podle MSP manažerů způsobují velké problémy na straně jejich zákazníků. Téměř dvě třetiny (65 %) jsou jich přesvědčeny, že si za IT problémy zákazníci mohou sami. 

Největším problémem je podle 69 % dotázaných to, že zákazníci nedodržují nastavená bezpečnostní pravidla. MSP manažeři mohou pomoci snížit tato rizika tím, že budou zákazníkům k dispozici jako poradci a poskytnou jim své odborné znalosti, potřebné k implementování správných řešení a postupů.

„Přesto, že může být pro MSP manažery obtížné přesvědčit zákazníky, aby si zvolili doporučovaná řešení, je nejdůležitější, aby poskytovali odborné rady a měli dostatečné znalosti problematiky.

Cyber25

„Nedostatečný rozpočet, nebo částečné neshody nesmí stát v cestě vyššímu zabezpečení IT infrastruktury,“ říká Ivan Bulaev, head of global channel ve společnosti Kaspersky.

Zdroj: Kaspersky

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Canalys: Mobilita v pohybu, dodávky tabletů i chromebooků rostou
Canalys: Mobilita v pohybu, dodávky tabletů i chromebooků rostou
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen