Kaspersky Lab hlásí 150 členů affiliate programu, láká na 30% provize

18. 10. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Felix Jork - Fotolia.com
Partnerský „affiliate“ program společnosti Kaspersky Lab, fungující v ČR od letošního května, už má 150 členů.

Společnost Kaspersky Lab oznámila, že do jejího českého „affiliate“ programu se přihlásilo již 150 členů. Program funguje na principu reklamních bannerů umístěných na webových stránkách členů, odkazujících na e-shop společnosti.

Partneři v programu dostanou přístup k místním odkazům, promo materiálům v českém jazyce, bannerům a ke speciálním slevám a nabídkám pro potenciální zákazníky.

Pomocí nich mohou na svých internetových stránkách motivovat návštěvníky ke koupi produktů Kaspersky Lab. Za každý, který se prodá díky jejich aktivitě, dostanou provizi. Ta dosahuje až 30 %.

Umístit banner a více se nestarat

Kaspersky Lab uvádí, že ačkoli partner prodává její produkty, nemusí se starat o zákaznickou podporu, prodeje, zabezpečení peněžních transakcí, zásilky ani vrácení zboží. Potenciální zákazníci kliknou na banner je webu partnera a jsou přesměrováni do českého e-shopu Kaspersky Lab.

Prodej je partnerovi údajně připsán i se zpožděním – pokud zákazník nakoupí v době až 60 dní po kliknutí na odkaz umístěný na stránkách partnera. Propagovat je možné jak produkty pro domácí uživatele, tak i pro ty podnikové. 

Channeltrends letní speciál

Do programu lze vstoupit prostřednictvím systému firmy Zanox.

Zdroj: Kaspersky Lab

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky