Kaspersky Lab představuje program Kaspersky United s podporou podle specializace

23. 1. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © pressmaster - Fotolia.com
Globální partnerský program Kaspersky United nabídne partnerům možnost prodávat služby a produkty, které odpovídají jejich specializaci. Podpory se dočkají v podobě peněžních odměn či partnerských slev. Aktualizace se dočká i partnerský portál Kaspersky Lab.

Společnost Kaspersky Lab představila nový globální partnerský program s názvem Kaspersky United. Ten partnerům z řad resellerů, poskytovatelů služeb a systémových integrátorů umožní zaměřit se na prodej služeb a produktů podle jejich specializace.

Kaspersky uvádí, že partneři získají podporu v podobě školení, technické podpory i marketingových a obchodních materiálů a budou mít možnost čerpat benefity s novým transparentním programem odměn.

Prostřednictvím programu Kaspersky United mohou partneři napříč čtyřmi úrovněmi (Registered, Silver, Gold a Platinum) nabízet služby a produkty, které odpovídají jejich specializaci podle nabízených kategorií, které se dělí podle typu řešení či služby (viz grafika níže).

Channel vychází vstříc novým požadavkům zákazníků, mění se proto nabídka poskytovaných služeb i byznysové modely,“ vysvětluje Ivan Bulaev, ředitel oddělení Global Corporate Channel ve společnosti Kaspersky Lab.

Aktualizace se dočká i partnerský portál

Kaspersky uvádí, že v rámci programu získají partneři komplexní podporu a výhody, mezi které patří peněžní odměny, partnerské slevy, prioritní předprodej nebo poskytování marketingových a vzdělávacích materiálů či různých školení a workshopů.

Společnost dodává, že v další části programu proběhne aktualizace partnerského portálu Kaspersky Lab, kde budou dostupné například webináře, konkurenční srovnání nebo certifikáty. Noví partneři navíc získají přístup ke speciálnímu školení a materiálům.

Infografika: Shrnutí změn v programu Kaspersky United

Kaspersky United

Zdroj: Kaspersky Lab

Čtěte dále

Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu