Kaspersky Lab představuje program Kaspersky United s podporou podle specializace

23. 1. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © pressmaster - Fotolia.com
Globální partnerský program Kaspersky United nabídne partnerům možnost prodávat služby a produkty, které odpovídají jejich specializaci. Podpory se dočkají v podobě peněžních odměn či partnerských slev. Aktualizace se dočká i partnerský portál Kaspersky Lab.

Společnost Kaspersky Lab představila nový globální partnerský program s názvem Kaspersky United. Ten partnerům z řad resellerů, poskytovatelů služeb a systémových integrátorů umožní zaměřit se na prodej služeb a produktů podle jejich specializace.

Kaspersky uvádí, že partneři získají podporu v podobě školení, technické podpory i marketingových a obchodních materiálů a budou mít možnost čerpat benefity s novým transparentním programem odměn.

Prostřednictvím programu Kaspersky United mohou partneři napříč čtyřmi úrovněmi (Registered, Silver, Gold a Platinum) nabízet služby a produkty, které odpovídají jejich specializaci podle nabízených kategorií, které se dělí podle typu řešení či služby (viz grafika níže).

Channel vychází vstříc novým požadavkům zákazníků, mění se proto nabídka poskytovaných služeb i byznysové modely,“ vysvětluje Ivan Bulaev, ředitel oddělení Global Corporate Channel ve společnosti Kaspersky Lab.

Aktualizace se dočká i partnerský portál

Kaspersky uvádí, že v rámci programu získají partneři komplexní podporu a výhody, mezi které patří peněžní odměny, partnerské slevy, prioritní předprodej nebo poskytování marketingových a vzdělávacích materiálů či různých školení a workshopů.

Společnost dodává, že v další části programu proběhne aktualizace partnerského portálu Kaspersky Lab, kde budou dostupné například webináře, konkurenční srovnání nebo certifikáty. Noví partneři navíc získají přístup ke speciálnímu školení a materiálům.

Infografika: Shrnutí změn v programu Kaspersky United

Channeltrends letní speciál

Kaspersky United

Zdroj: Kaspersky Lab

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem