Kerio Technologies rozšiřuje svou technickou podporu

16. 6. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Výrobce bezpečnostních řešení, Kerio Technologies, oznámil rozšíření celosvětové technické podpory. Jaké výhody přináší?

Provozní doba telefonické technické podpory byla prodloužena na 24 hodin denně pro pracovní denProvozní doba telefonické technické podpory byla prodloužena na 24 hodin denně pro pracovní den. Čtyři lokální kanceláře Kerio v České republice, USA, Velké Británie a Austrálie vytvoří frontu, která bude rozšířenou podporu poskytovat celosvětově. Telefonní čísla se nemění a pro Českou republiku nadále platí číslo +420 377 338 902 a pro Slovensko +421 22 086 6668.

V rámci standardní pracovní doby bude technická podpora poskytována v příslušném místním jazyce. Pokud zavolá zákazník mimo standardní pracovní hodiny, systém nabídne možnost přesměrování hovoru do pobočky Kerio, která je v tomto čase otevřená. Protože systém hovory přesměrovává, nemusí zákazník připlácet za mezinárodní volání. Rozšířená podpora je poskytována pouze v anglickém jazyce.

Cyber25 Early

„Díky neustálému růstu počtu zákazníků jsme si stále více uvědomovali potřebu rozšířit úroveň poskytované technické podpory. Naši partneři a zákazníci tak díky rozšířené telefonické podpoře získávají jistotu, že v případě potřeby je Kerio vždy po ruce a oni dostanou nejlepší možnou asistenci,“ uvedl v tiskové zprávě Josef Zachariáš, viceprezident pro technickou podporu a školení Kerio.

Kromě telefonické podpory mohou zákazníci Kerio zadávat své požadavky také online na adrese support.kerio.cz.

Zdroj: Kerio

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC