Kingston Technology po prodeji Hyper X představuje novou značku Kingston Fury

3. 6. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © daliu - Fotolia.com
Název Kingston Fury odkazuje na stejnojmennou kategorii paměťových produktů Fury. Portfolio bude zahrnovat herní DRAM, flash paměti i SSD disky.

Společnost Kingston Technology Europe, dceřiná společnost Kingston Technology Company, oznamuje název svojí nové značky pro počítačové nadšence a hráče: Kingston Fury, odkazující kategorii paměťových produktů stejného názvu založenou v roce 2014.

Po prodeji značky HyperX společnosti HP se Kingston rozhodl přejmenovat herní řadu DRAM, flash pamětí a SSD disků na Kingston Fury a investovat zdroje a know-how ze svého hlavního oboru podnikání do vytvoření nové generace těchto komponentů.

S velkou hrdostí představujeme novou značku Kingston Fury, která bude reprezentovat nejvýkonnější paměťové moduly pro počítačové nadšence a hráče,“ říká Bernd Dombrowsky, viceprezident pro prodej a marketing Kingston EMEA.

Technologická síla a celosvětové prvenství společnosti Kingston jako výrobce kvalitních DRAM a flash řešení přináší nové značce do vínku naše zdroje, nadšení a závazek dodávat našim zákazníkům nejen výkonné, ale i spolehlivé produkty,“ dodává.

Portfolio Kingston Fury se bude skládat z pamětí DDR4, DDR3 řad Renegade, Beast a Impact. Výrobce ve čtvrtém čtvrtletí 2021 uvede paměťové moduly DDR5, které momentálně procházejí testováním kompatibility a validací u výrobců základních desek.

Cyber25

Kingston zároveň zahajuje spolupráci s několika herními týmy, které postupně pod značkou Kingston Fury představí.

Zdroj: Kingston Technology

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků