Komunikace je nejslabší stránkou českých e-shopů (Shoptet)

26. 7. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Z on-line ankety Shoptetu mezi 900 lidmi vyplývá, že největší slabinou e-shopů v ČR je špatná a nepružná komunikace.

Z nereprezentativního dotazování společnosti Shoptet, která poskytuje prodejcům e-shopová řešení, vyplývá, že hlavním nedostatkem českých e-shopů je podle 29,5 % dotázaných špatná a nepružná komunikace. Dotazování se zúčastnilo 900 lidí.

Anketa ukazuje také důležitost vzhledu e-shopu při rozhodování, zda v daném obchodu stráví zákazník více času a zda tam také nakoupí. Podle 22 % respondentů je design slabým článkem českých on-line obchodů.

V e-shopu, kde si lidé nemohou zboží přímo prohlédnout a osahat, tuto funkci suplují fotografie a popisky. Na nedostatečně popsané a nekvalitně vyfocené zboží si přitom stěžovalo 18,5 % dotázaných.

Přesto, že je velmi důležité, aby zákazník v e-shopu brzy našel, co hledá, 14 % dotázaných vnímá kvalitní vyhledávání a navigaci jako častý problém.

Achillovou patou českých e-shopů je v neposlední řadě nedodržení deklarovaných dodacích lhůt. S tím má problém 7 % respondentů, uvádí Shoptet závěry dotazování.

Zdroj: Shoptet

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta